کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار طلا و جواهر هنوز به شرایط عادی خود بازنگشته است و معامله‌گران این بازار برای نشان دادن مخالفت خود ب

به گزارش همشهری آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار طلا و جواهر هنوز به شرایط عادی خود بازنگشته است و معامله‌گران این بازار برای نشان دادن مخالفت خود با قانون مالیات بر عایدی سرمایه، بنگاه‌های خود را به حالت نیمه‌تعطیل درآورده‌اند.

کشف رمز از جنگ زرگری | چرا طلا فروشان، کرکره‌ شان را پایین کشیده‌ اند؟

امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، تحت تاثیر اخبار منتشر شده در زمینه اعتصاب طلافروشان و نارضایتی آنان از اطلاعات خواسته شده توسط سازمان امور مالیاتی قیمت ها رو به کاهش است. امروز قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۰۸ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلا فروشان چیست؟

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان) سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نیم سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار سکه یک گرمی ۷میلیون و ۲۰۰ هزار طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۰۸ هزار